עדכון אמצעי קשר דיגיטליים לאגודות שיתופיות
שירות זה מאפשר לאגודות שיתופיות לעדכן אמצעים ליצירת קשר באופן דיגיטלי - כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון נייד, לקבלת עדכונים מגופים ציבוריים.
רישום לשירות הדיוור הדיגיטלי מאפשר למשרדי ממשלה (ובעתיד לגופים ציבוריים נוספים) לשלוח לאגודה הודעות ומסרים הרלוונטיים עבורה, באופן דיגיטלי ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני ולטלפון הנייד.
על ההודעות והמסרים הנשלחים, ייתכן ותחול חזקת מסירה לפי כל דין. חזקת מסירה היא מונח משפטי לפיו רואים מסר ככזה שהתקבל אצל נמענים בהתקיים תנאי החוק, גם אם הנמענים לא פתחו את דבר הדואר.
מהו שירות הדיוור הדיגיטלי
- בדיוור הדיגיטלי תקבלו אחד מסוגי המידע הבאים:
- מידע המותאם באופן ייעודי לאגודה.
- מידע מותאם בעניין מיצוי זכויות.
- בנוסף יתקבלו מסרים בנושא אספקת שירותים חיוניים או פגיעה משמעותית בשגרת החיים.
- הכול לפי הוראות חוק תקשורת דיגיטלית עם גופים ציבוריים.
מי חייב לעדכן אמצעי קשר דיגיטליים
בהתאם לתיקון חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים, כל אגודה שיתופית חייבת לעדכן את אמצעי הקשר הדיגיטליים הבאים שלה:
- כתובת מייל ראשית.
- כתובת מייל נוספת או מספר טלפון נייד.
האם ניתן לסרב לקבל מסרים דיגיטליים
- במהלך ארבע שנים מיום כניסת חוק תקשורת דיגיטלית לתוקף, האגודה יכולה לסרב לקבל מסרים דיגיטליים על פי החוק.
- בסיום תקופה זו, גופים ציבוריים יוכלו לשלוח הודעות ומסרים לאגודה בהתאם למענים הדיגיטליים המצויים במרשם האגודות השיתופיות.
- אמצעי קשר אלה יחליפו את כתובת הדואר הפיזית וישמשו לקבלת הודעות רשמיות מגופים ציבוריים.
- אגודות שיתופיות יידרשו בכל מקרה להעביר את המען הדיגיטלי שלהן, במסגרת הדו"ח הכספי הקרוב שיוגש למשרדנו.
איך מעדכנים אמצעי קשר דיגיטלי של אגודה
- יש להיכנס למערכת ההזדהות הלאומית ולמלא טופס לעדכון דיוור דיגיטלי באופן מקוון.
- לאחר שליחת הטופס, תקבלו מייל חוזר, שמאשר את קליטת הטופס ואת עדכון אמצעי הקשר הדיגיטליים עבור האגודה.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד הכלכלה והתעשייה
רשמת האגודות השיתופיות
יצירת קשר
שעות מענה טלפוני
ימים א'-ה', בין השעות 08:30 עד 13:30.