בדיקת מצב רישום מקרקעין במערכת המידע של משרד הבינוי והשיכון
שירות זה מאפשר לבדוק את מצב רישום המקרקעין של נכס, במערכת המידע על רישום מקרקעין של משרד הבינוי והשיכון.
מי יכול לקבל את המידע?
השירות פתוח לקהל הרחב ולכל מי שרוצים לבצע בדיקה לגבי מצב רישום מקרקעין של נכס.
מהם השלבים העיקריים ברישום המקרקעין?
- רישום פרצלציה: תוכנית חלוקה שבה המדינה מעניקה מספר מזהה (תעודת זהות) לחלקת קרקע, באמצעות חלוקת שטח האדמה לגושים וחלקות.
- רישום בית משותף: כל מבנה שיש בו שתי דירות ויותר, יירשם בדרך כלל כבית משותף. כך מתבצעת חלוקת חלקת קרקע לתת-חלקות (דירות).
- רישום זכויות המשתכנים בדירה (רישום בטאבו): בשלב זה נרשמת דירה מסוימת על שם בעלי הזכויות בדירה. "נסח רישום" הוא המסמך המוכיח כי הדירה נרשמה כחוק על שם בעליה.
לתשומת ליבכם:
- במערכת רישום המקרקעין של משרד הבינוי והשיכון ניתן לקבל מידע על כל שלבי הרישום של נכס. עם זאת, המידע הוא אנונימי.
- הפקת נסח רישום (נסח טאבו) - מתבצעת באופן מקוון באמצעות הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין (משרד המשפטים).
איך מקבלים את המידע?
- יש ללחוץ על כפתור "לכניסה למערכת".
- ניתן לחפש את המידע באמצעות מנוע החיפוש.
לא מצאתם את המידע שחיפשתם?
אם לא מצאתם את המידע באתר - תוכלו למלא את הטופס המקוון לבירור מצב רישום דירה.
בקשת בירור מצב הרישום תועבר לגורם המקצועי במשרד הבינוי והשיכון ולאחר הבירור תישלח תשובה לכתובת שמסרתם בזמן מילוי הטופס.
לתשומת ליבכם:
המידע המוצג אינו נסח רישום מאושר או העתק רישום, כפי שהם מופיעים בחוק המקרקעין, התשכ"ט–1969, בתקנות ובנהלים שעל פיו.
השירות ניתן ללא עלות
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד הבינוי והשיכון
היחידה לרישום מקרקעין (אגף בכיר תכנון)
פקס: 03-7632849
שעות מענה טלפוני
ימים א' עד ה' בין השעות 8:00 עד 16:00.