משרד המשפטים
הגשת דיווח בעניין התנהלות לא תקינה של עמותה או חברה לתועלת הציבור
שירות זה מאפשר להגיש תלונה נגד התנהלות עמותה או חברה לתועלת הציבור.
שירות מקוון
לכניסה למערכת
למעבר על הסברים בנושא הנפקת כרטיס חכם ומערכת ההזדהות הלאומית.
באופן מקוון באמצעות טופס ההגשה ובירור תלונה נגד התנהלות עמותה או חל"צ.
- עם משלוח הטופס, תקבלו הודעה חוזרת לכתובת הדואר האלקטרוני שצוינה בטופס התלונה, המאשרת את קבלת הדיווח.
- המשך הטיפול בדיווח מתבצע בהתאם למדיניות הרשם, המפורטת בטופס מדיניות טיפול בפניות.
- יובהר כי פרטי מוסר הדיווח וכל התכתובות הקשורות בכך, הינם חסויים ואינם פתוחים לעיון הציבור ולא יימסרו לעמותה או לחברה לתועלת הציבור, למעט במקרה שבו הרשם יימצא צורך מיוחד בגילוי המידע ובכפוף לבדיקת העניין עם מוסרי הדיווח.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד המשפטים
רשות התאגידים
ערוצי יצירת קשר יחידת העמותות
מרכז השירות והמידע: ערוצים הפעילים בימים א-ה בין השעות 8:00-16:00:
- טלפון: *5601, למחייגים מחו"ל: 972-8-6831680. יש לבחור בשלוחה 2
- מענה אנושי ב-WhatsApp - 0504043362
- מענה בצ'אט אנושי
ערוצים הפעילים 24/7:
- פנייה מקוונת למרכז השירות והמידע
- דואר אלקטרוני: [email protected], מייל זה כולל אישור קבלה אוטומטי.
- פקס: 02-6462548
- פנייה בפייסבוק