הגשת בקשה כללית לבית הדין הרבני
שירות זה מאפשר לצדדים ולבאי כוחם, בתיקים המתנהלים בבתי הדין הרבניים, להגיש לאחר פתיחת התיק בקשות הנוגעות לעניינם.
מסמכים נדרשים
כל מסמך התומך בבקשה שהוגשה.
אימות נדרש
כדי לאמת את זהותכם כמגישי הבקשה, יש להתקשר למענה הממוחשב 1-700-501-531 ולמסור את מספר האסמכתה שבשורת הנושא של הדואר האלקטרוני שתקבלו לאחר שליחת הבקשה.
סוגי בקשות להגשה
ניתן להגיש בקשות בנושאים הבאים:
- בקשות הנוגעות למועד הדיון.
- בקשות בנושא החלטה, הבהרה, הוראה, או פסק דין.
- בקשות הנוגעות למסמכים.
- בקשות הנוגעות לסטטוס התיק.
- בקשות לעיון.
- בקשות לתיקון מסמכי בית הדין.
- יש למלא טופס בקשה כללית לבית הדין הרבני ולהגישו בצירוף המסמכים הנדרשים באופן מקוון למזכירות בית הדין הרבני שבו מתנהל התיק.
הערות
- בקשות שעבורן יש צורך בפתיחת תיק או תשלום אגרה יטופלו לאחר פתיחת התיק או תשלום האגרה.
- אין בשליחת הבקשה אישור לקליטה ותחילת הטיפול בבתי הדין.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
בתי הדין הרבניים
מרכז מידע ארצי
שעות מענה טלפוני טל-דין
מענה טלפוני ימים א'- ה' – בין השעות 08:00 עד 17:00, חול המועד – בין השעות 8:00 עד 12:30 (בפגרות וחופשות הדיינים מרכז המידע הארצי פועל כרגיל).
שפות מענה: עברית