תשלום אגרות עבור הליכים בבתי הדין הרבניים
שירות זה מאפשר לשלם אגרות עבור הליכים בבתי הדין הרבניים.
הסבר כללי
התשלום מאפשר רכישת אגרות מראש לכל ההליכים משפטיים והבקשות המוגשות לבית הדין הרבני כגון: צוואות וירושות, תובענה בעניין של סכסוך משפחתי , גיטין, היתר נישואין, בירור יהדות והצהרת בנות שירות.
את האגרה ששולמה ניתן לממש במועד מאוחר יותר בעת פתיחת התיק.
במידה ואינך בקיא/ה בפרטי האגרה אותה הנך נדרש/ת לשלם באפשרותך לבצע חיפוש אגרה על פי שם האגרה, נושא האגרה וסוג האגרה , לבחור את האגרה הרלוונטית מבין התוצאות ולעבור ישירות לתשלום האגרה.
במידה והנך מכיר/ה בפרטים של האגרה אותה הנך נדרש/ת לשלם ובסכום עלות האגרה, באפשרותך לבצע תשלום על פי עלות אגרה בחנות האגרות באופן ישיר.
לתשלום על פי עלות אגרה לחצו כאן
שימו לב,
- תשלום האגרה מתבצע באמצעות כרטיס אשראי
- בכל תשלום ניתן לשלם עבור אגרה אחת בלבד
- ניתן לשלם בתשלום אחד או בתשלומי קרדיט
- לסיוע ברכישת האגרה ניתן להתקשר למרכז הארצי של בתי הדין הרבניים 5889*
במידה וביצעת תשלום עבור אגרה מסויימת וטרם נפתח עבורך תיק בבית הדין באפשרותך להגיש בקשה לביטול תשלום האגרה ולקבלת החזר כספי
ביטול תשלום אגרה טרם פתיחת התיק במזכירות בית הדין
- עם שליחת הבקשה תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שהוזן בבקשה הודעת אישור על קבלת הבקשה.
- לאחר אישור הבקשה יבוצע החזר כספי והודעת דואר אלקטרוני תשלח בהתאם
- במידה והבקשה לביטול תשלום האגרה נדחתה, תשלח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני.
לאחר תשלום האגרה, עומדות לפניך שתי אפשרויות לקידום ההליך המשפטי:
- באפשרותך להגיש בקשה מרחוק דרך אתר האינטרנט של בתי הדין
למעבר למדריך הגשת בקשה מרחוק לחצו כאן. - ניתן לגשת לבית הדין הרבני לפתיחת בקשה. יש להגיע עם תעודת זהות כולל ספח
לתשומת ליבכם,
מקום בית הדין בו תוגש הבקשה יהיה בהתאם לכללי הסמכות המקומית שבתקנות הדיון של בתי הדין הרבניים .לאיתור בית דין לחצו כאן
להגשת הבקשה לביטול תשלום אגרה לחצו כאן
בבקשה לתשלום יש להבדיל בין פרטי המשלם לבין פרטי מבקש השירות. בפרטי מבקש השירות יש לציין את שם הצד שפותח את התיק ולא את שם המייצג ולא את שם המשלם בפועל, אלא אם כן, הוא זהה לפרטי המשלם.
איך משלמים את האגרה
- התשלום מתבצע בכרטיס אשראי.
- יש לבחור את האגרה המבוקשת לפי נושא האגרה הרלוונטי.
- בכל תשלום ניתן לשלם עבור אגרה אחת בלבד.
- ניתן לשלם בתשלום רגיל או בתשלומי קרדיט.
להמשך קבלת השרות לאחר תשלום האגרה, יש לגשת לבית הדין הרבני שבו יתנהל התיק עם תעודה מזהה מלבד במקרים הבאים:
- עורכי דין וטוענים רבניים
עורכי דין וטוענים רבניים יכולים לפתוח הליכים, להגיש בקשות ולשלוח מסמכים לכתובת הדואר האלקטרוני של בית הדין לאחר שהזדהו (פיסית) מול מזכירוּת בית הדין, חתמו על טופס הסכמה לקבלה ולשליחת כתבי בית הדין באמצעים אלקטרוניים ושילמו את האגרה המתאימה.
זאת, גם במקרה שבעלי הדין המיוצגים על ידם, לא חתמו על הטופס.- שימו לב: במקרה כזה, כתבי הבית דין יישלחו רק למייצגים (עורכי הדין או הטוענים הרבניים) ולא לבעלי הדין.
- מתדיינים שאינם מיוצגים
מי שמתדיינים בפני בתי הדין הרבניים ללא ייצוג של עורכי דין או טוענים רבניים, יכולים לפתוח הליכים ולשלוח את המסמכים הנדרשים לכתובת הדואר האלקטרוני של בית הדין לאחר שהזדהו (פיסית) בפני מזכירוּת בית הדין, חתמו על הטופס ושילמו את האגרה. - תיקים שלא בסכסוך כמו: בירור יהדות, ירושה וכדומה
במקרים אלו ניתן לפתוח הליכים ולשלוח את המסמכים הנדרשים לכתובת הדואר האלקטרוני של בית הדין, לאחר תשלום האגרה, גם ללא חתימה על הטופס. זיהוי הצדדים בתיק יבוצע כאשר הצדדים יופיעו בבית הדין. - הצהרת בנות שירות
יש לשלם את האגרה ולהגיע אישית עם אישור התשלום למזכירוּת בית הדין להשלמת ההליך.
מידע נוסף
- ניתן לקבל מידע על שיוך איזור מגורים לבתי הדין.
- לקבלת הסברים ומידע על אגרות בתי הדין - ניתן לעיין ברשימת האגרות.
דרכי תשלום נוספות
- ניתן לבצע תשלום עבור תיקים שכבר נפתחו באמצעות המענה הקולי הממוחשב, בטלפון: 1-700-501-531.
- ניתן להגיע באופן אישי לבתי הדין הרבניים ברחבי הארץ לצורך ביצוע התשלום.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
מרכז מידע ארצי
שעות מענה טלפוני - מרכז מידע ארצי
מענה טלפוני ימים א'- ה' – בין השעות 08:00 עד 17:00, חול המועד – בין השעות 8:00 עד 12:30 (בפגרות וחופשות הדיינים מרכז המידע הארצי פועל כרגיל).
שפות מענה: עברית