פנייה למשרד הרווחה והביטחון החברתי - פניות ציבור
שירות זה מאפשר להגיש פנייה לאגף פניות הציבור של משרד הרווחה והביטחון החברתי.
שירות מקוון
מי יכול לקבל את השירות
אזרחים יכולים לפנות ולהגיש תלונות בנוגע לשירותים הניתנים על ידי משרד הרווחה והביטחון החברתי, או על ידי גורמים הנמצאים בפיקוחו, או בנוגע למדיניות שירותי הרווחה. התלונות מטופלות על ידי המחלקה לפניות הציבור.
- אין לפנות בעניינים שנידונים בערכאה שיפוטית או בעניינים שהוכרעו בהליך משפטי.
- לפניות בנוגע להתנהלות המחלקה לשירותים חברתיים ברשות המקומית יש לפנות לוועדת ערר.
- לפניות מתוקף "חוק חופש המידע" יש לפעול בהתאם להנחיות.
- לפניות בנושא ביטוח לאומי יש לפנות ישירות למוסד לביטוח לאומי.
- לפניות בנושא שירות התעסוקה יש לפנות ישירות לשירות התעסוקה.
- לפניות בנושא שוויון הזדמנויות בעבודה יש לפנות לנציבות שוויון הזדמנויות בעבודה.
- לפניות בנושא תעסוקה והכשרה מקצועית ניתן לפנות לפניות הציבור של זרוע העבודה במשרד הכלכלה.
השירות ניתן ללא עלות
באינטרנט
להגשת הפנייה או התלונה יש למלא את הטופס המקוון ולשלוח.
בדואר או בפקס
ניתן לפנות גם באמצעות דואר או פקס:
- דואר:
פניות הציבור
משרד הרווחה והביטחון החברתי,
ת.ד 915, רחוב קפלן 2, ירושלים 9100801. - פקס: 02-5085590
פנייה באמצעות המוקדים הטלפוניים או קבלת קהל
ניתן לפנות למוקדים הטלפוניים של המשרד בתחומים השונים:
- מוקד מידע וסיוע
- טלפון: 118
- שעות המענה: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (חוץ מיום כיפור)
- פניות ציבור
- טלפון: 02-6752849.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין