פנייה לזימון תור ללשכות ההוצאה לפועל
השירות מאפשר להגיש בקשה לזימון תור במקרים בהם לא ניתן לקבל את השירות באמצעות אזור אישי, דואר אלקטרוני או פקס.
על פי נהלי הרשות נקבע כי קבלת הקהל תהיה רק במקרים בהם לא ניתן לספק את השירות מרחוק באמצעים חלופיים, לרבות באמצעים דיגיטליים.
לכן, לפני פנייה ללשכת הוצאה לפועל, יש להתעדכן האם ניתן להגיש את הבקשה ללא הגעה ללשכה באמצעות האזור האישי, דואר אלקטרוני או בפקס.
יש לבדוק את רשימת הבקשות שניתן להגיש באזור האישי כאן:
מה צריך למלא בטופס
בעת מילוי טופס עליכם לציין:
- שם לשכת ההוצאה לפועל אליה אתם מעוניינים לזמן תור
- פרטים אישיים
- מספר תיק הוצאה לפועל
- טלפון ליצירת קשר
- יש לנמק ולפרט את מהות הפנייה
הטופס אינו מהווה תחליף להגשת בקשות מרחוק, אלא מהווה פנייה לזימון תור בלבד.
מה קורה לאחר הגשת הבקשה
- לאחר מילוי הטופס עליכם להיות זמינים במספר הטלפון שציינתם.
- הפנייה החוזרת אל הפונה תהיה בשעות הפעילות של לשכות ההוצאה לפועל, במקרה של אי מענה נציגי הלשכה ינסו ליצור עמכם קשר 3 פעמים.
- במקרה שאין מענה לאחר 3 ניסיונות חיוג למספר שצוין בפנייה, יש לפנות בבקשה חוזרת ולמלא את הטופס מחדש.
בתקופת פגרת קיץ, פגרת סוכות ופגרת פסח, לשכות ההוצאה לפועל סגורות ואין קבלת קהל. פנייה באמצעות הטופס המקוון לזימון תור לא תטופל. במקרים דחופים יש לפנות למוקד המידע הטלפוני בטלפון 35592*.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
מוקד מידע ושירות
לחיוג מטלפון קווי: 073-2055000
שעות מענה טלפוני
ימים א' עד ה', בין השעות 08:00 עד 18:00
בערבי חג בשעות 08:00 עד 12:30
קבלת קהל רשות האכיפה והגבייה