מוקד המידע והשירות של רשות האכיפה והגבייה 35592*
-
תאריך פרסום
16.08.2020
מוקד השירות והמידע של ההוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות מאפשר לכם לקבל מידע, לשלם חובות בכרטיסי אשראי, לזמן תורים ללשכות הוצאה לפועל, לקבל סיסמה לאזור האישי ופעולות נוספות ללא הצורך לצאת מהבית ולהגיע ללשכה
טלפון של מוקד המידע והשירות
- טלפון ראשי: 35592*
- לחיוג מטלפון קווי: 073-2055000
שעות פעילות המוקד
- ימים א' - ה' בין השעות 8:00 - 18:00
- ערבי חג בין השעות 8:00 - 12:30
זימון תורים ללשכות הוצאה לפועל ולמרכז לגביית קנסות באמצעות מוקד המידע והשירות הטלפוני
בהתאם לתקנות לשעת חירום נקבע שקבלת שירות פרונטלי תתבצע רק בזימון תור בלבד או באמצעות שליחת פקס/ מייל ללשכה בה מתנהל התיק.
- קבלת קהל בלשכות הוצאה לפועל ובמרכז לגביית קנסות תתבצע רק באמצעות זימון תור באמצעות מוקד המידע הטלפוני.
- לשם זימון תור יש להתקשר בטלפון 35592* בשעות הפעילות המוקד: בימים א' - ה' בשעות 8:00-18:00.
- בהוצאה לפועל, ניתן גם למלא טופס פניה ללשכת הוצאה לפועל, ונציג הלשכה יחזור אלייך תוך יום עסקים אחד בשעות הפעילות של הלשכה.
- אנשים עם מוגבלות שמיעתית יוכלו לזמן תור ולקבל שירות ממוקד המידע באמצעות הדואר האלקטרוני moked@eca.gov.il..
תשלום חובות באמצעות מוקד המידע והשירות הטלפוני
תשלום חובות בהוצאה לפועל
ניתן לשלם בכרטיס אשראי של בעל החוב עד סכום של 20,000 ₪.
ניתן לשלם באמצעות כל סוגי הכרטיסים.
- ניתן לשלם את החוב בתשלום אחד או לפרוס את החוב ל- 3 עד 24 תשלומים. במקרה של פריסה לתשלומים, מדובר בתשלומי קרדיט נושאי ריבית. סכום החוב הכולל עלול להיות גבוה יותר.
- ניתן לשלם את החוב באמצעות נציג אנושי בשעות הפעילות או באמצעות מוקד תשלום אוטומטי הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- ניתן לקבל שובר לתשלום במזומן בסניפי הדואר.
מומלץ לשלם את החוב באמצעות אתר התשלומים הממשלתי. למעבר לתשלום מאובטח - לחצו כאן
תשלום חובות במרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות
ניתן לשלם בכרטיס אשראי חובות בתיק בסכום של עד 35,000 ₪.
החיוב בכרטיס אשראי יכול להיות בתשלום אחד או ב- 3 עד 18 תשלומים. במקרה של פריסה לתשלומים, מדובר בתשלומי קרדיט נושאי ריבית. סכום החוב הכולל עלול להיות גבוה יותר. ניתן לשלם באמצעות נציג אנושי בשעות הפעילות או באמצעות מוקד תשלום אוטומטי הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
מומלץ לשלם את החוב באמצעות אתר התשלומים הממשלתי. למעבר לתשלום מאובטח - לחצו כאן
ערוץ הצ'אט עם נציג שירות ובמענה אוטומטי
באמצעות צ'אט עם נציג אנושי ניתן:
- לקבל מידע כללי על תהליכי העבודה ברשות
- לקבל סיוע בהתמצאות ותמיכה טכנית באזור האישי
- הצ'אט עם נציג שירות פועל בשעות פעילות המוקד: בימים א' - ה' בשעות 8:00 - 18:00
שירות הצ'אט האוטומטי מאפשר קבלת מידע ללא נציג אנושי על התיק. כגון:
- גובה החוב - עדכני בתיק
- תאריך בו התקבלה החלטת רשם אחרונה בתיק.
- תזכורת על דיון ומועד להגשת לתגובה להחלטה
- תאריך וסכום תקבול אחרון,
- סטאטוס התיק - האם התיק פתוח או סגור.
- סטאטוס החייב בתיק - האם התיק פתוח או סגור.
על מנת לקבל שירות אוטומטי יש להיכנס לצ'אט, לבחור במענה אוטומטי, ולהזין מספר זיהוי ומספר תיק.
המידע במענה האוטומטי זמין ללקוחות הרשות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.