תשלום אגרה עבור הגשת בקשה לרישום בפנקס הקבלנים
שירות זה מאפשר לשלם אגרה עבור הגשת בקשה לרישום בפנקס הקבלנים.
קבלן המבקש להירשם בפנקס הקבלנים או לבצע רישום נוסף של ענף צריך לשלם שתי אגרות רישום, בשני שלבים:
- שלב ראשון: אגרת הגשת בקשה לרישום בפנקס הקבלנים (ראו להלן).
- שלב שני: אגרת רישום בפנקס הקבלנים.
תשלום אגרת הגשת בקשה לרישום בפנקס הקבלנים
תיגבה אגרה על סך 560 ש"ח בעד הגשת בקשה לרישום בפנקס הקבלנים עבור הנושאים האלה:
- רישום ראשון בענף ראשי
- רישום נוסף של כל ענף ראשי
- רישום ראשון בענף משנה
- רישום נוסף של כל ענף משנה
קבלן שהתקבלה בקשתו לרישום בפנקס הקבלנים ואושרה יוכל לעבור לשלב השני ולשלם את אגרת הרישום בפנקס הקבלנים.
במקרה כזה, יקוזז מאגרת הרישום הסכום שאותו שילם הקבלן בשלב הראשון (שלב הגשת הבקשה לרישום).
לתשומת לבכם, על תשלומים המשולמים למדינה לא מתווספת לרוב חובת תשלום מע"מ, ולכן, המדינה לא נדרשת להפיק בגינם חשבונית מס (לא קיים רכיב מע"מ).
ניתן לדרוש הכרה בהוצאות אלה לפי העניין ובהתאם לפקודת מס הכנסה.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד הבינוי והשיכון
רשם הקבלנים
מענה טלפוני
מענה טלפוני בימי ראשון, בשעות 9:00 עד 11:00 - בנושאים כלליים של רשם הקבלנים בלבד.
נא לא לפנות בטלפון לרשם הקבלנים בבקשה לקבלת מידע על מצב בקשה שהגשתם. מצב הבקשה יישלח אליכם במסרון מיוחד.תמיכה טכנית
תמיכה טכנית במילוי הטופס: ניתן לפנות למענה הממשלתי המרכזי בטלפון 1299 או בדואר אלקטרוני [email protected], בימים א' עד ה', בשעות 8:00 עד 19:00.