בקשה לעדכון פנקס הקבלנים על הוספת או על הסרת מנהלים או בעלי מניות
שירות זה מאפשר לחברות ולשותפויות לעדכן בפנקס הקבלנים על הוספה או על הסרה של מנהלים או בעלי מניות.
חברות (חברות יחיד, חברות בע"מ וחברות משפחתיות) ושותפויות הרשומות בפנקס הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון, המוסיפות או מסירות מנהלים או בעלי מניות.
- נסח חברה או נסח רשם האגודות השיתופיות
- אישור ניהול ספרים על שם החברה או על שם השותפות
- תקנון התאגדות או הסכם השותפות
- ייפוי כוח, אם הבקשה מוגשת על יד מייצג (עורך דין או נציג ארגון קבלנים)
במקרה של הוספת מנהלים חדשים, יש לצרף בנוסף:
הצהרת היעדר הרשעות חתומה על ידי עורך דין ואישור אימות היעדר הרשעות פליליות
יש לצרף את המסמכים בפורמט PDF בלבד.
יש למלא טופס בקשה להוספה או הסרת מנהלים ובעלי מניות - קבלן רשום, לפי ההנחיות הבאות:
- יש לסמן את סוג הקבלן (חברות יחיד, חברות בע"מ, חברות משפחתיות ושותפויות).
- יש למלא את פרטי החברה.
- יש לצרף את המסמכים הרלוונטיים.
- יש למלא את פרטי המנהלים ואת פרטי בעלי המניות שסיימו את תפקידם בחברה, ולציין את תאריך סיום התפקיד.
- יש לחתום על הטופס המקוון (אין צורך להדפיס), במקום המיועד.
- יש לשלוח את הבקשה ליחידת רשם הקבלנים, באמצעות לחיצה על הכפתור "שליחה" המופיע בתחתית הטופס.
אישור אוטומטי על שליחת הטופס יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שצוינה בטופס.
- יחידת רשם הקבלנים תבחן את תקינות הבקשה ותעדכן את הפרטים בפנקס הקבלנים.
- לאחר העדכון, מגישי הבקשה יקבלו הודעת דואר אלקטרוני לכתובת המעודכנת בפנקס הקבלנים, עם הפרטים שעודכנו.
- בכל שלב בהגשת הבקשה ניתן לראות את רשימת הקבצים שצורפו לבקשה על ידי לחיצה על "קבצים שצרפתי".
- ניתן לשמור את הטופס בכל שלב באמצעות כפתור "שמירה" המופיע בראש הטופס ולהמשיך למלא מהמקום בו הופסק המילוי. בסיום יש לשלוח את הטופס המלא באמצעות כפתור "שליחה"
- בכל בקשה ניתן לפנות ליחידת רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד הבינוי והשיכון
רשם הקבלנים
שעות מענה טלפוני
ניתן לפנות בנושאים כלליים של רשם הקבלנים בלבד, בימי ראשון בין השעות 9:00 עד 11:00