בקשה להגשת תלונה במשטרה
שירות זה מאפשר להגיש בקשה להגשת תלונה במשטרה באמצעות הרשת. במקרי חירום יש לדווח למוקד 100.
שימו לב, אם ברצונכם לדווח על תאונה, יש לעשות זאת דרך השירות לדיווח על תאונת דרכים.
אזרחים המעוניינים להגיש תלונה בפני חוקר, יכולים לפנות לתחנת המשטרה הקרובה לאזור מגוריהם.
למי מיועד השירות
- השירות מיועד לכל מי שאינם יכולים או מעוניינים לצאת מביתם לצורך הגשת תלונה בתחנת המשטרה.
- אם ברצונכם לדווח על מקרה חירום, יש להתקשר למוקד 100.
איך ניתן להגיש תלונה
- כדי להגיש את הבקשה לתלונה דרך האינטרנט, יש להרשם תחילה למערכת ההזדהות הלאומית, אם אתם כבר רשומים, ניתן להכנס למערכת ולהמשיך בתהליך.
- לאחר ההזדהות במערכת באמצעות שם וסיסמה, תקבלו מסרון לאימות ותעברו לטופס הבקשה להגשת התלונה.
- כדי שהטיפול בתלונה יהיה מיטבי, מומלץ למלא את כל השדות המופיעים בטופס.
למי לפנות במקרה של בעיה או קושי טכני
אם נתקלתם בבעיה בהזדהות או בכניסה לטופס תוכלו להתקשר למוקד המענה הממשלתי המרכזי בטלפון 1299 בשעות הפעילות (מפורט באזור יצירת הקשר), ולבקש קישור לטופס מאובטח שישלח לטלפון הנייד שלכם או לדואר האלקטרוני.
מענה נוסף ניתן לקבל באמצעות פנייה למוקד המשטרתי בטלפון 03-5677177.
המשך הטיפול בתלונה
- עם תחילת הטיפול בבקשתכם, יישלח אליכם עדכון באמצעות מסרון (SMS) ולדואר האלקטרוני, אם תבחרו לאשר קבלת עדכונים באמצעות אמצעים אלקטרוניים.
- הפנייה תנותב באופן אוטומטי לחוקר להמשך טיפול, ובמידת הצורך יצרו אתכם קשר על מנת להמשיך ולחקור את התלונה.
- ייתכן ותידרשו להגיע לתחנת המשטרה לצורך המשך הטיפול בתלונה.
שימו לב, טופס הבקשה להגשת תלונה אינו מהווה תלונה רשמית עד להשלמת התהליך על ידי חוקרי המשטרה. הדיווח כמוהו כמסירת ידיעה אודות עבירה לשוטר, כמשמעותה בסעיף 243 לחוק העונשין. יש למסור דיווח אמת וככל שלא תפעלו לעשות כן, הינכם צפויים לענשים הקבועים בחוק.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משטרת ישראל
מוקד מידע משטרתי
מוקד חירום 100
שעות מענה טלפוני
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 22:00.