אזור אישי לעולים ולתושבים חוזרים
שירות זה מאפשר לעולים ולתושבים חוזרים לקבל מידע אישי על מגוון הסיועים והתשלומים שקיבלו או שבאפשרותם לקבל ממשרד העלייה והקליטה. ניתן לבצע דרכו באופן מקוון, מאובטח ופשוט מגוון פעולות כגון: הנפקת אישורים, עדכון מידע אישי, בניית תוכנית תעסוקתית, העברת מסמכים והגשת פנייה ליועץ קליטה.
מה אפשר לעשות באזור האישי?
מי יכול להיכנס לאזור האישי
עולים ותושבים חוזרים יכולים להיכנס לאזור האישי, לקבל מידע מגוון על סיוע ותשלומים ממשרד העלייה והקליטה ולהגיש פנייה מקוונת ליועץ קליטה.
מה צריך כדי להירשם בפעם הראשונה
<
הכניסה לאזור האישי תתאפשר לבעלי 2 מתוך 4 המסמכים הבאים:
- תעודת עולה.
- תעודת זהות ישראלית.אנא ודאו שתעודת הזהות מופעלת.
- כרטיס אשראי ישראלי הרשום על שמכם.
- דרכון ישראלי.
לאחר ההרשמה הראשונית, הכניסה לאיזור האישי תיעשה באמצעות סיסמה בלבד.
השירות ניתן ללא עלות
מה ניתן לעשות באזור האישי
- שליחת פניה מקוונת ליועץ הקליטה וצירוף מסמכים והצהרות, בנושאים שונים כגון: הבטחת הכנסה, ואוצ'ר לתעסוקה, הפנייה לאולפן, שירות צבאי, נושאים כלליים. השירות ניתן בכל השפות, כלומר, ניתן לפתוח פנייה גם בשפה שלא קיימת באתר ובאיזור האישי (לדוגמה באמהרית ופורטוגזית ).
- הגשת בקשה לסיוע מהמינהל לסטודנטים עולים
- צפייה בתוכניות סיוע ובשירותים שעשויים להתאים לכם.
- צפייה במגוון הסיועים והתשלומים שקיבלתם עד היום ממשרד העלייה והקליטה.
- הפקת אישור על ביקור.
- הפקת אישור על תשלומים שקיבלתם.
- הורדת דוח תוכנית קליטה אישית.
- יצירת קשר עם נקודת השירות שלכם וזימון תורים.
- יצירת קשר עם מלווי העולים ברשות המקומית.
- גישה לתיבת דואר אישית המציגה ריכוז של ההודעות, המסמכים והמסרונים שקיבלתם ממשרד העלייה והקליטה.
- צפייה במיקומכם בתור הממתינים לדיור ציבורי.
- עדכון פרטי כתובת אישית. (לעדכון כתובת משפחתית יש לפנות ליועץ הקליטה)
באילו שפות ניתן להגיש פנייה?
הערות
- אנחנו משדרגים את האתר ומרחיבים את המידע ואת השירותים באופן שוטף. אתם מוזמנים להיכנס לאזור האישי בתדירות גבוהה וליהנות מהתכנים החדשים!
- לשאלות טכניות הקשורות לתהליך ההרשמה לאיזור האישי, ניתן להתקשר למוקד מענה ממשלתי מרכזי בטלפון: 1299, או בטלפון נוסף 08-6863100, או בכתובת המייל [email protected]
----
האם דף זה עזר לך?
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד העלייה והקליטה
מרכז שירות ומידע
טלפון:
פקס:
מענה טלפוני בימים א' עד ה' בין השעות 8:30 עד 16:00.
לאחר שעות פעילות המוקד ניתן להשאיר הודעה טלפונית ויחזרו אליכם תוך שני ימי עסקים.
שפות מענה: עברית, רוסית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ואמהרית.