אימות דיגיטלי מקוון (אד"מ) במסגרת עריכת תצהיר
שירות זה מאפשר לבצע אימות זהות מקוון במסגרת עריכת תצהיר מרחוק.
שירות מקוון
שירות אימות דיגיטלי מקוון (אד"מ) נועד להחליף את תהליך אימות הזהות האישי הנעשה מול עורך דין באופן פיזי, במסגרת עריכת תצהיר, בהתאם לתנאי השימוש.
מי יכול לקבל את השירות
- מי שזקוקים לחתום על תצהיר על פי דין, לצורך תהליך ביורוקרטי או משפטי
- בעלי גישה לאמצעי דיגיטלי לניהול שיחת וידיאו כמו: ZOOM, WebEx, Team, Skype ו-WhatsApp
- יש לוודא שיש בידכם את מספר הרישיון של עורך הדין
- אין צורך בהיכרות אישית קודמת עם עורך הדין
מה צריך לצרף לבקשה
ניתן לצרף מסמכים נדרשים לפי הנחיית עורך הדין.
המשך הטיפול בבקשה
- הפרטים האישיים (שם מלא ומספר זהות) יועברו לעורך הדין לצורך אימות זהותך, לכתובת הדואר האלקטרוני של עורך הדין בהתאם לפרטים שתזינו לטופס המקוון.
- במסגרת ביצוע אימות הזהות תיערך בדיקה מול מרשם ביקורת הגבולות ברשות האוכלוסין בדבר אימות הימצאותך במדינה, כנדרש במסגרת עריכת תצהיר.
- אתם רשאים אך לא חייבים, להעביר לעורך הדין במסגרת השירות את פרטי הקשר (טלפון נייד וכתובת דואר אלקטרוני) הקיימים במערכת ההזדהות, לצורך המשך קיום קשר עמו.
- תוכן ותכולת המסמכים המצורפים הם באחריות המצהירים ועורך הדין בלבד.
- באחריותכם הבלעדית לוודא שכתובת הדואר האלקטרוני שהזנתם היא שלכם והיא תקינה. שגיאה בהקלדת הכתובת עלולה לגרום להעברת הפרטים האישיים לכתובת דואר אלקטרוני אחרת.
איך מגישים את הבקשה
יש להיכנס למערכת אימות דיגיטלי מקוון, למלא את הפרטים על פי ההוראות, תוך כדי ביצוע שיחת וידיאו מול עורך הדין.
שירות זה הוא רכיב אחד במסגרת עריכת התצהיר. בתהליך רכיבים נוספים, ובהם:
- וידוא כי המצהירים מבינים את תוכן התצהיר
- אזהרת המצהירים באמצעות אמצעי דיגיטלי המאפשר העברת קול ותמונה "בזמן אמת"
- חתימה על התצהיר על ידי המצהירים ושליחתה לעורך הדין לצורך אישור ואימות החתימה
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
מערך הדיגיטל הלאומי
מוקד מענה ממשלתי מרכזי
דואר אלקטרוני: [email protected]
מענה טלפוני
ימים א' עד ה' בין השעות 8:00 עד 19:00
שפות מענה: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית