עדכון ואימות פרטי רישום בפנקס הקבלנים
שירות זה מאפשר לקבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים או למועמדים לרישום בפנקס לעדכן ולאמת את המידע הקיים על אודותיהם בפנקס או להוסיף פרטים שטרם מסרו.
גם קבלנים שכבר מסרו כתובת דוא"ל מתבקשים לאמת את הכתובת שלהם באמצעות הטופס.
למי מיועד השירות?
השירות מיועד לקבלנים הרשומים בפנקס הקבלנים, או למועמדים לרישום בפנקס, שאחד מן הפרטים שמסרו השתנה.
קבלנים שטרם מסרו כתובת דוא"ל לרשם הקבלנים או שפרטיהם השתנו חייבים לדווח על כך מיידית לרשם הקבלנים באמצעות הטופס המקוון.
אילו פרטים ניתן לשנות?
- שינוי שם
- שינוי כתובת
- מספר טלפון נייד
- כתובת דואר אלקטרוני
מילוי הטופס
הכניסה לטופס תתאפשר רק לאחר כניסה למערכת ההזדהות הממשלתית. להסבר על אופן ההרשמה למערכת ההזדהות הממשלתית.
הטופס יכול להיות ממולא על ידי הקבלן עצמו או על ידי גורם מוסמך מטעמו.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד הבינוי והשיכון
רשם הקבלנים
מענה טלפוני
מענה טלפוני בימי ראשון, בשעות 9:00 עד 11:00 - בנושאים כלליים של רשם הקבלנים בלבד.
נא לא לפנות בטלפון לרשם הקבלנים בבקשה לקבלת מידע על מצב בקשה שהגשתם. מצב הבקשה יישלח אליכם במסרון מיוחד.
תמיכה טכנית במילוי הטופס
ניתן לפנות למענה הממשלתי המרכזי בטלפון 1299 או בדואר אלקטרוני [email protected], בימים א' עד ה', בשעות 8:00 עד 19:00.