בקשה מקוונת לסיוע מהמינהל לסטודנטים עולים
שירות זה מאפשר לסטודנטים חדשים ולסטודנטים ממשיכים, להגיש בקשה לקבלת סיוע כספי ומימון מלגת לימודיהם האקדמיים לשנת הלימודים התשפ"ה (2024-2025) מהמינהל לסטודנטים עולים.
שירות מקוון
נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה (2024-2025)
- עליכם לוודא כי אתם עומדים בתנאי הזכאות של המינהל.
- יש למלא את טופס הבקשה בעברית או באנגלית בלבד, לסרוק ולצרף את כל המסמכים הנדרשים. במידה ומסיבה כלשהי לא צירפתם את המסמכים הנחוצים בעת מילוי השאלון, ניתן להשלימם כאן.
- לצורך קבלת הסיוע מהמינהל יש להגיש את בקשת הסיוע המקוונת בכל שנת לימודים מחדש.
- בשלב הראשוני עליכם להירשם באופן חד-פעמי למערכת ההזדהות הלאומית.
- שלב זה הכרחי לאבטחת המידע הפרטי שלכם ולצורך הגשת הבקשה באופן מקוון ללא הגעה למוקדי השירות שלנו. לאחר סיום ההרשמה ויצירת סיסמא תוכלו להגיש את בקשתכם.
- אם כבר נרשמתם בעבר תוכלו להיכנס באמצעות הסיסמא שיצרתם.
- לעזרה ולשאלות ותשובות לרישום למערכת ההזדהות הלאומית, לחצו כאן.
- לפני ההרשמה או הכניסה למערכת, מומלץ לעיין בהנחיות להגשת הבקשה.
שימו לב!
המינהל לסטודנטים עולים מעניק סיוע לעולים הלומדים וחיים בישראל.
גם אם תכנית הלימודים תכלול אפשרות ללמידה מרחוק, לא יינתן סיוע המינהל לסטודנט שאינו נמצא בישראל בכל תקופת הלימודים.
מועדי הגשת הבקשה
- לסטודנטים המתחילים ללמוד בסמסטר א'
- סטודנטים חדשים – עד ל- 10 בנובמבר.
- סטודנטים ממשיכים - עד ל- 1 באוקטובר.
- לסטודנטים המתחילים ללמוד בסמסטר ב'
- עד ל- 1 באפריל בכל שנה.
- לסטודנטים המתחילים ללמוד בסמסטר קיץ
- עד ל- 15 באוגוסט בכל שנה.
___
האם דף זה עזר לך?
נוסח החוק המעודכן ביותר נמצא באתר הרשומות במשרד המשפטים.
משרד העלייה והקליטה
מרכז שירות ומידע
טלפון:
טלפון נוסף -
972-3-973-3333
פקס:
פקס -
073-3229697
לפניות ובירורים באמצעות WhatsApp
מענה טלפוני בימים א' עד ה' בין השעות 8:30 עד 16:00.
לאחר שעות פעילות המוקד ניתן להשאיר הודעה טלפונית ויחזרו אליכם תוך שני ימי עסקים.
שפות מענה: עברית, רוסית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ואמהרית.