ערעור על תוצאת מבחן נהיגה מעשי
שירות זה מאפשר להגיש ערעור על תוצאת מבחן נהיגה מעשי.
מי יכולים להגיש ערעור
תלמידים ללימוד נהיגה אשר נכשלו במבחן הנהיגה המעשי וטרם שילמו אגרה או הגישו בקשה עבור המבחן הבא.
לידיעתכם, ניתן להגיש ערעור אחד בלבד עבור כל בחינה.
לתשומת ליבכם,
- מי שנכשל בבחינה מעשית וכבר הזמין ושילם על בחינה נוספת, לא יוכל להגיש ערעור.
- מי שנכשל בבחינה מעשית והגיש ערעור, לא יוכל להזמין ולקבל בחינה נוספת טרם סיום הדיון בערעורו.
השירות ניתן ללא עלות
על הנבחן להיכנס לאזור האישי שלו במערכת ברוש. לאחר ביצוע ההזדהות הראשונית (לאחר הקשת קוד כניסה שהתקבל בטלפון הסלולרי), יכול הנבחן להגיש בקשה לצפייה בסרט המבחן. רק לאחר צפייה בסרט המבחן, ניתן להגיש את הערעור.
שימו לב: על נבחנים, בעלי טלפון כשר, להגיש את הבקשה לערעור באמצעות מורה הנהיגה או בית הספר לנהיגה שיסייעו בתהליך הגשת הבקשה ובהזמנת המבחן לצפייה.
הגשת בקשה לצפייה בסרט הבחינה
- ניתן להגיש בקשה לצפייה בסרטון הבחינה דרך האזור האישי, אישור הבקשה תתקבל באמצעות מסרון.
- יש לבצע את הזמנת הצפייה בסרטון הבחינה מראש לפני תום 7 ימי עסקים ממועד הבחינה המעשית.
- לאחר קבלת מסרון אישור שסרט הבחינה זמין לצפייה, תוכלו לצפות בסרטון באתר ממנו יצאה הבחינה המעשית .
- משך השימוש בעמדת הצפייה הינו מוגבל, ותתאפשר צפייה בסרטון הבחינה פעם אחת בלבד בכל ערעור.
- בעת הצפייה בסרטון הבחינה המעשית, יכול המערער לסמן הערות על גביי הסרטון, להתייחסות בודקי הערעור.
- ההנחיות ודגשים לאופן ההפעלה וסימון ההערות יועברו לכל מערער טרם הצפייה בסרטון.
הערות
- לאחר הצפייה בסרטון, סימון בדגלונים ומשלוח הערעור, לא ניתן לצפות שוב בסרטון הבחינה.
- ניתן להגיש ערעור אחד בכל פעם, רק על המבחן האחרון שבוצע.
- אם נתקלתם בבעיה בהגשת הערעור, פנו למורה הנהיגה, אשר יטפל מול המפקח המחוזי של רשות הרישוי.
- אי אפשר להגיש ערעור אם בוצע תשלום למבחן מעשי חדש או נקבע מועד למבחן מעשי חדש.
- אם הוגש ערעור, לא ניתן לשלם אגרה או להגיש בקשה לקבלת מועד למבחן מעשי חדש עד לקבלת מענה לערעור.
- סרטון הבחינה יימחק לצמיתות מרישומי רשות הרישוי, לאחר 30 ימים מיום ביצוע הבחינה.
המשך הטיפול בבקשה
הערעור ייבדק על ידי המפקחים על הבחינה המעשית מטעם רשות הרישוי, ומענה על הערעור יתקבל באיזור האישי של הנבחן ובאמצעות מסרון למורה לנהיגה ולנבחן. המענה יתקבל תוך 3 ימים מהגשת הערעור.
שימו לב, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בדף המידע לבין הוראות הדין הרלוונטיות יגברו הוראות הדין
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים
מוקד טלפוני משרד התחבורה
מוקד מידע, ביצוע תשלומים וקביעת תורים למשרדי הרישוי.
המוקד פועל בימים א'-ה' משעה 07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.
ביום ו' וערבי חג מהשעה 07:00 בבוקר ועד 13:00 בצהרים.- ניתן לקבל מענה בשפות עברית וערבית.
- מוקד התשלומים הממוחשב פעיל 24 שעות ביממה.
- לתמיכה ולסיוע בנושא אזור אישי וטפסים דיגיטליים ניתן לפנות למענה הממשלתי המרכזי בטלפון 1299, בימים א' עד ה', בשעות 8:00 עד 19:00.
קבלת קהל: משרד התחבורה והבטיחות בדרכים