תמיכות ומענקים
בקשות לוועדת התמיכות בשידורים קהילתיים 2021
- יחידה
- נושא
- דואר אלקטרוני
-
מיקום
כל הארץ
-
תאריך פרסום
22.12.2020
-
איש קשר
מזל ששון
הודעה בדבר אפשרות להגיש בקשות לקבלת תמיכה בהתאם למבחנים לחלוקת כספי תמיכות של משרד התקשורת למוסדות ציבור המקיימים שידורים קהילתיים בשידורי הטלוויזיה בכבלים ובלוויין בשנת 2021. אישור מתן התמיכה כפוף לאישור תקציב המדינה לשנת 2021
מובא בזה לידיעת הציבור כי ניתן להגיש בקשות לתמיכה במוסדות ציבור העוסקים בהפקת שידורים קהילתיים בטלוויזיה בכבלים ובלוויין, או בהדרכה בנושא שידורים אלה, לפי המבחנים לחלוקת כספי תמיכות של משרד התקשורת למוסדות ציבור המקיימים שידורים קהילתיים בשידורי הטלוויזיה בכבלים ובלוויין ("המבחנים") ובהתאם לנוהל לתמיכות מתקציב המדינה במוסדות ציבור ("הנוהל").
לנוהל הגשת בקשות לתמיכה מתקציב המדינה
את הבקשות לקבלת תמיכה בשידורים קהילתיים יש להגיש באמצעות פורטל התמיכות הממשלתי.
בקשות תמיכה בשידורים קהילתיים כולל כל המסמכים הנלווים, לשנת 2021 מספר קול קורא 12896 ניתן להגיש לא יאוחר מיום חמישי כ"ב שבט תשפ"א, 4.2.2021 אך ורק באמצעות מערכת מרכב"ה.
ועדת התמיכות מבקשת להביא לידיעת מבקשי התמיכה כי ניקוד בגין הדרכה והשתלמויות, כמפורט בסעיף 9(2)(ה) למבחנים, ינתן אך ורק בגין קיום הדרכה והשתלמויות לצוותי ההפקה של הגוף המבקש תמיכה. דהיינו, הניקוד יינתן לאנשי המקצוע מטעם הגוף המבקש העוסקים באופן שוטף בפעילות ההפקה של הגוף במהלך השנה, אשר מיועדת לשידור בערוץ הקהילתי בשידורי הטלוויזיה הרב ערוצית (אפיק 98).
לקבלת עזרה ניתן לפנות למרכז תמיכה מרכב"ה בדואר אלקטרוני ccc@mof.gov.il או בטלפון 02-5012443.
בנוסף, מרכז תמיכה מקצועי חשכ"ל יפעל מיום פרסום הקולות הקוראים, יום שלישי, ז' טבת תשפ"א, 22.12.2020, ועד למועד סיום הגשת הבקשות יום חמישי כ"ב שבט, תשפ"א 4.2.2021.
שאלות למרכז תמיכה יש להעביר לכתובת המייל tmichothelp@mof.gov.il.
ניתן להיכנס לפורטל התמיכות הממשלתי רק עם כרטיס חכם. גופים קהילתיים שלא קיבלו תמיכה בשנה קודמת ימלאו טופס "נציגי גוף". לקבלת הטופס ניתן לפנות לגברת מזל ששון, מרכזת ועדת התמיכות בשידורים הקהילתיים, אשר פרטי ההתקשרות עמה יפורטו להלן. בעלי כרטיסים חכמים שתוקפם פג מתבקשים לפנות לחברת "קומסיין" בטלפון 03-6443620.
לתשומת לב: כדי שבקשה תוגש באופן פורמלי יש ללחוץ על "הגשת בקשת התמיכה" ובסוף תהליך ההגשה לוודא כי מתקבל אישור על הגשת הבקשה ממערכת המרכבה. יודגש, כי גם אם מולאו כלל המסמכים הנדרשים על ידי הגוף מבקש התמיכה, אך לא בוצע תהליך ההגשה הסופי, הבקשה תיחשב כאילו לא הוגשה. האחריות לכך שבקשת תמיכה תוגש במועד, באופן מלא ותקין חלה באופן בלעדי על מבקש התמיכה.
למידע נוסף ניתן לפנות למזל ששון, מרכזת ועדת תמיכות, טלפון 02-6702210, דואר אלקטרוני: sassonm@moc.gov.il.
בקשת תמיכה שתוגש באיחור לא תידון. כמו כן, ועדת התמיכות לא תדון בבקשת תמיכה שהוגשה ללא צירוף המסמכים הנדרשים בהתאם לנוהל ולמבחנים.
תשומת לב הציבור מופנית לכך שהטיפול בבקשות ייעשה בהתאם למבחנים, לנוהל, להחלטות הממשלה הרלבנטיות ולהנחיות המפורטות בטופס הבקשה.
באחריות המבקשים לעיין בכל אלה.
נתי שוברט
יו"ר (יושב ראש) המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין (בהטלת תפקיד)
ויו"ר (יושב ראש) ועדת תמיכות