הגשת תלונה - היחידה לתלונות הציבור
-
תאריך פרסום
13.08.2015
-
תאריך עדכון
17.05.2020
היחידה לתלונות הציבור מטפלת בתלונות המגיעות הן מגופים ציבוריים והן בתלונות פרטניות המגיעות מהציבור.
אפשר גם לומר למילה טובה - לחצו כאן
היחידה מטפלת בתלונות העוסקות בטענות כנגד המשרד בגין מעשה או מחדל, הימנעות מפעולה או ביצוע פעולה בניגוד לחוק, לתקנות או לנהלים.
בנוסף מטופלות ביחידה תלונות שעניינן אופן מתן השרות, פעולות שנעשו בניגוד למינהל תקין או שיש בהן נוקשות יתרה או אי צדק.
יש להבהיר כי היחידה אינה עוסקת בפניות שעניינם ברורים או קבלת מידע וכן בעניינים התלויים ועומדים בערכאה שיפוטית שהוכרעו בהליך משפטי. פניות שעניינן קבלת מידע, צווי עיכוב יציאה מהארץ או הנפקת תיעוד יש להפנות למרכז שירות ומידע ארצי 3450*. בנוסף, פניות שעניינן מצב הטיפול בבקשה/בתיק יש להפנות ליחידות הרשות הרלוונטיות.
דרכים להגשת התלונה:
- פנייה באמצעות טופס מקוון
- דואר אלקטרוני: tz@piba.gov.il
- פקס: 02-9959059
- משלוח דואר: מסילת ישרים 6, ירושלים מיקוד 94584
בהגשת התלונה יש להקפיד על הפרטים הבאים:
- שם מלא.
- מספר זהות כולל ספרת ביקורת או מספר דרכון.
- כתובת מלאה כולל מיקוד.
- מספר טלפון נייד.