יחידת פניות הציבור
אודות
יחידת פניות הציבור נותנת מענה לפניות, לתלונות, לשאילתות, להצעות ולבקשות מידע במגוון הנושאים שבהם עוסקת רשות המים. הפניות מתקבלות ממגוון קהלים: כלל צרכני המים בישראל, נציגי תאגידי המים והביוב, אנשי מקצוע בתחום המים, ארגוני צרכנים, ארגוני איכות הסביבה, משרדי ממשלה, גורמי חוץ.
באילו מקרים ניתן לפנות אלינו?
- בכל שאלה כללית בנושא משק המים ופעילות רשות המים.
- במידה וברצונכם לערער או להתלונן על קביעת הספק ו/או על הספק.
בכל בעיה מול ספק המים יש לפנות תחילה לספק המים והביוב באזור מגורייך.
הגשת פניה / תלונה
הנכם/ן מוזמנים/ות לפנות אלינו באמצעות מספר ערוצים:
מענה טלפוני למידע כללי: 076-5300905
מילוי טופס מקוון שיאפשר טיפול מהיר ויעיל בפנייתך.
דואר אלקטרוני: pniyot@water.gov.il
פקס: 03-7605702
דואר: יחידת פניות הציבור, רשות המים, רחוב בנק ישראל 7, ת.ד. 36118, ירושלים 9195021
בכדי להבטיח את הטיפול המיטבי בפנייתך, בכל פנייה לאגף פניות הציבור יש לציין שם מלא, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון נייד וכתובת למשלוח דואר ולצרף את התייחסות ספק המים וכל תכתובת רלוונטית נוספת.
לנוחיותכם מצורפים:
1. כללי תאגידי המים (אמות מידה לשירות), תשע"א-2011.
2. חקיקה
3. תעריפים
תלונות צרכני תאגידי מים וביוב
הממונה על פניות הציבור מבררת את תלונות צרכני המים והביוב כלפי התאגידים, זאת לאחר שמיצו את תלונתם אל מול התאגיד, בהתאם לסמכות המוקנית לרשות המים בסעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001.
צרו קשר
-
כתובתרחוב בנק ישראל 7, ת.ד. 36118, ירושלים 9195021
-
דואר אלקטרוניpniyot@water.gov.il
-
מענה טלפוני למידע כללי
-
פקס03-7605702