הגשת פניה
-
תאריך פרסום
12.09.2017
-
תאריך עדכון
21.05.2019
פניה הנוגעת לתחומי האחריות של הרבנות הראשית לישראל ניתן להגיש באמצעות טופס פנייה מקוונת.
בכל פניה יש לציין שם מלא, כתובת ומספר טלפון להתקשרות.
(לא תתאפשר בדיקת פניה ספציפית בהעדר פרטים אלה).
כמו כן במקרים מסוימים נדרש להזין אמצעי זיהוי נוסף לטיפול בבקשה אישית.
פניה אנונימית או ללא פרטים מהימנים - כל פניה מסוג זה המגיעה ליחידה נבחנת, ולאחר הפעלת שיקול דעת מתקבלת החלטה האם לטפל בה ובאיזה אופן.
למען הסר ספק, המשרד יטפל בפניות הנמצאות בתחום סמכותו בלבד.
דרכי ההתקשרות עם היחידה לתלונות הציבור
פניה מקוונת
טלפון: 02-5313114