קבלת מידע אישי ועדכני על תיקי הוצאה לפועל (בירור יתרת חוב, תוכן החלטת רשם וכדומה)
בירור יתרת חוב, תוכן החלטת רשם ונושאים אחרים שקשורים לתיקי הוצאה לפועל
אזור אישי לזוכים וחייבים ללא ייצוג עורך דין באתר האינטרנט מאפשר להתעדכן בנתוני התיק, לצפות בבקשות, החלטות רשם, דף חשבון בתיק ועוד. זאת בזמן הנוח לכם וללא המתנה מיותרת. כמו כן, ניתן להגיש באמצעות האזור האישי חלק מהבקשות. לרשימת בקשות שניתן להגיש באמצעות האזור האישי - לחצו כאן. לחוברות הדרכה על אופן הגשת הבקשות - לחצו כאן.
מי יכול להשתמש באזור האישי:
זוכים חייבים ומסייעים בתיקי הוצאה לפועל שנרשמו לשירות וקיבלו מאתנו סיסמת התחברות.
סיסמת התחברות אישית ניתן לקבל:
- באתר האינטרנט רשום אוטומטי לאזור האישי - באמצעות רישום משתמש חדש.
- למדריך מפורט להנפקת סיסמה חדשה, כניסה לאזור האישי עם סיסמה והחלפת סיסמה קיימת באזור האישי בהוצאה לפועל לחצו כאן.
- למעבר לרישום משתמש חדש - לחצו כאן
- בלשכות ההוצאה לפועל לרשימת הלשכות - לחצו כאן
- במוקד השירות הטלפוני בטלפון 35592* והסיסמה תשלח לכתובתכם המעודכנת על פי נתוני משרד הפנים.
- המענה האוטומטי ניתן בטלפון 35592* או 073-2055000 – השירות זמין שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.
- במענה האוטומטי במוקד הטלפוני ניתן לקבל את המידע הבא:
- סטאטוס התיק - האם התיק פתוח או סגור
- סטאטוס החייב בתיק - יצוין אם סגור
- סטאטוס אישור המסירה- לזוכה ובא כח זוכה בלבד
- גובה החוב
- תאריך בו התקבלה החלטת רשם אחרונה בתיק
- תזכורת על מועד דיון
- עדכון על מועד להגשת תגובה להחלטת רשם
- תאריך וסכום תקבול אחרון בתיק.
- קבלת מסרון עם קישורים שימושיים ברשות: לאזור האישי, לאתר התשלומים, לצ'אט ועוד
- המידע זמין בשפות עברית, ערבית, אמהרית ורוסית
- עבור השירות נדרש להזדהות באמצעות מספר תיק הוצאה לפועל ומספר זהות / מספר רישיון עורך דין מייצג.
השירות האוטומטי מאפשר קבלת מידע ללא נציג אנושי על התיק. כגון: גובה החוב, תאריך החלטת רשם, תזכורת על דיון ומועד לתגובה להחלטה, תאריך וסכום תקבול אחרון, סטאטוס התיק וסטאטוס החייב בתיק.
- המידע זמין ללקוחות הרשות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- המענה האוטומטי הינו בנוסף לשירות הניתן על ידי נציג אנושי.
על מנת לקבל שירות אוטומטי יש להיכנס לצ'אט, לבחור במענה אוטומטי, ולהזין מספר זיהוי ותיק.
בטלפון 35592* או 073-2055000
בימים א'-ה' בשעות: 08:00-18:00.
ובערבי חג בשעות: 08:00-12:30.
- עבור השירות נדרש להזדהות באמצעות מספר תיק הוצאה לפועל ומספר זהות / מספר רישיון עורך דין מייצג.
למידע מפורט אודות שירותים שמציע מוקד השירות הטלפוני - לחצו כאן
קבלת קהל מתקיימת בזימון תור מראש בלבד. מומלץ להגיש את הבקשה באמצעות האזור האישי, דואר אלקטרוני או פקס ללא צורך בהגעה ללשכהניתן לזמן תור ללשכות ההוצאה לפועל בדרכים הבאות:
- באמצעות מוקד השירות הטלפוני בטלפון 35592*
- טופס פנייה לזימון תור ללשכות ההוצאה לפועל
- להוצאה לפועל 24 לשכות ברחבי הארץ. לכתובות הלשכות ושעות פעילות קבלת קהל לחצו כאן.
- מידע אישי על התיק ניתן לקבל בכל לשכה, אך מכוון שחלק מהפעולות ניתנות לביצוע רק בלשכה בה מנוהל התיק, עדיף לגשת ללשכה זו. בלשכות אילת, קריית שמונה ובית שאן יינתנו כל השירותים המתבקשים על ידי הפונים ללשכה, גם כאשר התיק מתנהל בלשכה אחרת.
- דגש בנוגע לתיקי איחוד: הזוכה (ובא כוחו) בתיק איחוד, יכולים להמשיך לקבל בלשכה אליה משויך התיק הפרטני את השירותים הבאים בלבד: קבלת תדפיסים, שאילתות ומסמכים מתיק האיחוד. שאר השירותים יסופקו בלשכה בה מנוהל תיק האיחוד.
- חובה לזמן תור לקבלת שירות באמצעות מוקד השירות הטלפוני או באמצעות טופס הפנייה ללשכות ההוצאה לפועל. עורכי דין יכולים לזמן תור באמצעות טופס הפנייה לזימון תור בלבד.