יחידת פניות הציבור
אודות
תלונות צרכני תאגידי מים וביוב
הממונה על פניות הציבור מבררת את תלונות צרכני המים והביוב כלפי התאגידים, זאת לאחר שמיצו את תלונתם אל מול התאגיד, בהתאם לסמכות המוקנית לרשות המים בסעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001.
באילו מקרים ניתן לפנות אלינו?
- בכל שאלה כללית בנושא משק המים ופעילות רשות המים.
במידה וברצונכם לערער או להתלונן על קביעת הספק ו/או על הספק.
בכל בעיה מול ספק המים יש לפנות תחילה לספק המים והביוב באזור מגורייך
אמנת שירות יחידת פניות בציבור
יחידת פניות הציבור של הרשות הממשלתית למים ולביוב פועלת במקצועיות ובשקיפות במגוון תחומים מתוך מטרה לשפר את השירות שניתן לכלל לקוחות המים בישראל.
אנו מחויבים לטיפול מכבד, ברור ומהיר בכלל הסוגיות שבטיפולינו:
היחידה עומדת לרשות לקוחות המים בהשגות ומחלוקות מול ספקי המים השונים וזה בהתאם לחוק ולתקנות.
היחידה מוודה עמידה ביעדי איכות השירות של ספקי המים וכמו כן יוזמת וממליצה על תהליכי שיפור וייעול לטובת כלל צרכני המים בישראל.
היחידה יוזמת מהלכי חקיקה ושינויי תקנות לאור השקפה הרואה את צרכן המים כלקוח הזכאי לשירות איכותי בכל נושא הקשור למים.
לדף שאלות ותשובות לחץ כאן - קישור
להגשת פניה יש לבחור באחת מ – 6 האפשרויות הבאות :
פנייה להקצאה חקלאית, רישוי מתקנים והפקה וצריכת מים
שאלה לרשות - מדיע כללי על משק המים
תלונה/פנייה על ספק המים
לנוחיותכם מצורפים:
1.נוהל פניות הציבור.
2. כללי תאגידי המים (אמות מידה לשירות), תשע"א-2011.
3. חקיקה
4. תעריפים
לפניה בנושא הנמצא בטיפול יחידה מסוימת, ראו פרטי התקשרות בדף יחידות רשות המים.
צרו קשר
-
כתובתהנכם/ן מוזמנים/ות לפנות אלינו באמצעות מספר ערוצים: מילוי טופס מקוון שיאפשר טיפול מהיר ויעיל בפנייתך. דואר: יחידת פניות הציבור, רשות המים, רחוב בנק ישראל 7, ת.ד. 361. מענה טלפוני למידע כללי וזמני פעילות: בימים א עד ה משעה 08:00 עד 17:00
-
טלפון נוסף
-
פקס03-7605702