אגף הביקורת הפנימית ותלונות הציבור בהנהלת בתי המשפט
-
תאריך פרסום
16.09.2020
אגף הביקורת הפנימית ותלונות הציבור בהנהלת בתי המשפט, מקבל פניות ובודק תלונות במגוון תחומי פעילות הרשות השופטת.
אגף הביקורת הפנימית ותלונות הציבור
אגף הביקורת הפנימית ותלונות הציבור בהנהלת בתי המשפט, מקבל פניות ובודק תלונות במגוון תחומי פעילות הרשות השופטת.
דרכי ההתקשרות עם אגף הביקורת הפנימית ותלונות הציבור:
פקס: 02-6546802
טלפונים: 074-7482101
דוא"ל לתיבת פניות הציבור באתר זה pniyot@court.gov.il
שליחת מכתב לכתובת: רחוב כנפי נשרים 22, ירושלים, מיקוד 9546435
טרם כתיבת התלונה/הפנייה חשוב שתדע/י:
- אגף הביקורת ותלונות הציבור בהנהלת בתי המשפט עוסק בבדיקת גורמי המנהלה במערכת בתי המשפט ואין בסמכותו לבדוק ולבקר את התנהלותם של גורמי השיפוט. ככל שבקשתך הינה השגה על החלטה שיפוטית שניתנה בעניינך, יש להעלותה בפני הערכאה המוסמכת בדרכים ובמועדים הקבועים לכך בדין
- אגף הביקורת ותלונות הציבור לא מטפל בבקשות ומסמכים לבתי המשפט. אם פנייתך עוסקת בהעברת בקשה או מסמכים לבתי המשפט, עליך להעבירה ישירות למזכירות בית המשפט הרלוונטית
- על עורך דין המגיש תלונה בשם מרשו, לצרף ייפוי כוח מטעמו של האחרון, הנותן לו הרשאה לקבל כל מידע אודות ממצאי הבדיקה
- לקבלת מידע מתיק המתנהל בבתי המשפט ניתן לפנות למרכז המידע הארצי בטלפון 077-2703333 או באמצעות הצ'אט
- להגשת בקשות לפי חוק חופש המידע יש לפנות לממונה, גב' שרון סבן-ספראי
אופן כתיבת התלונה/ הפנייה:
כדי שנוכל להבין את מבוקשך ולסייע לך ככל האפשר, נודה לך אם פנייתך תנוסח בהתאם לכללים הבאים:
- יש לציין את פרטייך: שם, שם משפחה, מס' ת.ז, אמצעי ליצירת קשר (טלפון/נייד/דוא"ל, ככל שישנם), כתובת מדויקת
- ככל שהפניה עוסקת בהתנהלות של תיק/י בית המשפט, יש לציין את מספר התיק
- יש לנסח באופן תמציתי, ברור ומדויק ככל האפשר את הנטען או המבוקש על ידך
- יש לתאר את תמונת המצב בפן העובדתי, בצירוף אסמכתאות ומסמכים רלוונטיים ככל שיש בידך
נשמח לעמוד לרשותך בכל תלונה/פנייה הנוגעת לנושאים המצויים בתחום סמכותנו.