הגשת תלונה
-
תאריך פרסום
13.10.2020

צרכנים נכבדים,
אתם מוזמנים לפנות במידה ונפגעו זכויותיכם הצרכניות ו/או נחשפתם להפרות צרכניות בניגוד לחוק הגנת הצרכן בין היתר במקרים הבאים: הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה והשפעה בלתי הוגנת, חיוב יתר או ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע ומסמכים מחייבים וביטול עסקה.
על מנת שפנייתכם תטופל בצורה יעילה ומהירה, יש למלא באופן מדויק את פרטי הפנייה:
שם מלא (ניתן להגיש את הפנייה גם בעילום שם).
פרטי התקשרות (כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני וטלפון).
- פרטי העסקה: שם בית העסק, כתובת, מספר חברה פרטית (ח.פ.) או מספר עוסק מורשה (ע.מ.) או מספר עוסק פטור , מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (האם העסקה בוצעה בטלפון, באינטרנט, בפני נותן השירות או מוכר המוצר וכיוצא באלה).
- מהות התלונה.
- לצרף מסמכים קשורים (רלוונטיים) כגון: חוזה העסקה, קבלות וחשבוניות, מכתבי פנייה לבית העסק, תמונות או כל חומר רלוונטי לנושא פנייתכם.
הערה: בטופס תמצאו שדות למילוי שאינם מסומנים כשדות חובה. שאלות אלה נועדו לצרכי מחקר והכוונת פעילות הרשות. לא יעשה שימוש בנתונים מלבד לצרכים אלה.
במידה והינך נתקל בקושי או אינך יכול למלא את טופס הפניה באתר הרשות - עובדי פניות הציבור ברשות ישמחו לסייע לך למלא את הטופס. לקבלת סיוע או לכל שאלה אחרת ניתן להתקשר לטלפון מספר 073-3717777 בימים ראשון, שני ורביעי בין השעות 13:00-09:00
פרטי יצירת קשר:
פקס לפניות: 073-3717790
מענה טלפוני 073-3717777
בימים ראשון, שני ורביעי, בין השעות 09:00 עד 13:00 (לאור המצב ייתכנו שינויים בימי ושעות הפעילות - אנא התעדכנו בדף החדשות)
פניות בדואר: בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401
במקרה של בעיות טכניות בתהליך מילוי הטופס ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א'- ה' בין השעות 08:00 עד 19:00 בטלפון: 1299, בדואר אלקטרוני: moked@mail.gov.il.